Mac Book Pro.

Jag har blivit med en ny dator. Och inte vilken dator som helst, utan en alldeles ny och fin Mac Book. Är gaaaalet nöjd och hur kär som helst i den. Har dock tagit lite tid för mig att vänja mig vid den då jag är van vid HP. Men nu funkar det bara bra. Mina dagar består förövrigt av skolan och all tid däremellen spenderas med vänner, på stan eller med Martin. Just nu sitter jag förövrigt och spånar på en slutrapport som ska vara inlämnad på fredag innan jag går vidare till nästa kurs, externredovisning och kalkylering. På fredag är det planerad utgång och jag tänker dricka som aldrig förr. Ska fira att denna helveteskurs är slut och att min fina och bästaste vän Matilda fyllde hela 20 år i måndags. Det firade vi genom att köpa en flaska asti som vi drack upp i domkyrkoparken. Matilda och jag vi é ena riktiga a-lagare vi. :)
Detta var allt jag hade tid och ork med för denna gång. Så, vi hörs helt enkelt när vi hörs
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

avis

2011-09-30 @ 00:29:00
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0