onsdag.

idag la jag allt åt sidan och hade en elin dag. blev först en snabbis tur på stan, sen träffade jag sanne för lunch, ännu mer stan och sen en fika. efter det var det dags för gym och nu sitter jag här hemma helt död. var ju sisådär ett halv år sedan jag gymmade sist så är helt jävla stel i kroppen och gissar på att jag kommer ha en major träningsvärk imorgon. är förövrigt lite sur då jag förut idag fick värsta suget på att spela the sims, men tydligen så ska ju det jäva fi... spelet inte funka på mac eftersom att det är ett pc. dator som dator tycker ju jag, men det tycker tydligen inte spelet. imorgon blir det nog en runda på stan igen, har egentligen totalt köpstopp då jag måste köpa möbler till mitt och martins nya crib (babe och jag har ju även ett vad om hur mkt pengar jag kan spara tills den 15de) men måste verkligen hitta en ny vinterjacka trots att jag idag letade i ALLA affärer i lkpg utan att hitta ngn..
AJA, that's that. PUSS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0