life.

Sitter i mörtens kalla lägenhet och dricker te. Har precis varit och pratat med stångåstaden och fått konstaterat och jag och min karl har blivit erbjudna en lägenhet. Nyrenoverat badrum och kök, resten får vi göra sjäva. Inflyttningen sker första januari. Då är bara frågan om man ska tacka ja eller fortsätta leta. Borde verkligen sätta igång att plugga nu, då jag har en tenta om 10 dagar. Första riktiga stora tentan. Borde nog vara nervös men jag har inte ens orkat börja funderar över det en. Ångesten infinner sig nog några dagar innan i alla fall. Vill att mörten ska komma hem nu. Så vi kan sitta i sängen, prata en mass strunt och dricka te. Så han kan lära mig fula ord på polska och jag kan mobba hans uttal. Livet är ganska fint just nu ändå. Trots att det är svinkallt och höst på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0