gotta separate from these fucking haters.

Tror aldrig jag har spenderat så här många timmar i skolan. Började vid 8.00 och sedan satt Stina och jag och kämpade med våran inlämningsuppgift tills 18.00. Och nu när jag väl är hemma är det en massa annat plugg som väntar. Living the dream...
Helgen var förövrigt ganska bra. I fredags blev det afterwoork med trevligt folk från klassen och sen lagade martin mat till oss innan han stack ut på kvällen. Runt tre ramlade han in så där lagom full och fin, min tjockismört. I lördags tog vi en lång sovmorgon (seriöst, sov nog till typ 14) och sen blev det mest en massa mys innan karln min stack till jobbet. Jag stannade hemma och pluggade. Söndagen innehöll mera mys (vem fasen säger nej till det?) med matlagning och promenad. Fan vad vuxen och tråkig jag låter helt plötsligt.. Borde för övrigt få poäng för att jag är världens bästa flickvän som lagar pannkakor VARJE dag på helgen. Tänkte bara nämna det.. :)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0