+++

Just nu går jag under lite. Har märkt att jag lyckades glömma min plattång hemm hos Kentis och utan den blir jag seriöst deprimerad. Ser ut som ett jävla penntroll om jag inte får platta det.. Får övrigt har jag spenderat dagen/kvällen med Simon. Vi har snackat och grillat lite, måste ju passa på innan han flyttar ner till Skånelandet för gott denna sommar. Annars kan jag också meddela att jag är förbannat trött just nu. Tror det beror på att jag har sovit för mycket då Kenta tog en välbehövlig sovmorgon imorse och låg kvar i sängen med mig. Han kom inte iväg till jobbet förrens vid elva, lite lagom stressad så där. Detta var väl allt jag hade på hjärtat just nu.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0