.

Namn: Elin Anna Linnea Karlsson
Piercingar: ett i varje örsnibb plus en tragus
Tatueringar: inte än, men det kommer
Längd: 1,58,5
Skostorlek: 38
Hårfärg: brun (råttfärgad egentligen)
Fräknar: kan förekomma på sommaren ja
Motto: LEV FÖR FAN.
Är du kär? yes indeed
Önskar du att du bodde någon annanstans? haha varje dag
Tycker du att du är attraktiv? attraktiv är väl att ta i men söt tycker jag allt att jag är. vissa dagar är bättre än andra.
Dricker du? ofc. just nu coca cola.
Vilket schampo använder du? Bobbys och Lóreal
Vad är du rädd för? att flyga flygpan, myror och andra äckliga kryp plus en massa andra saker som jag inte kommer på nu
Gillar du att tvätta? konstigt nog så gör jag det. känner mig duktig när jag gör det liksom.
Gillar du berg- och dalbanor? NEJ!

Senaste...
Personen du kysste?
Kenta
Filmen du köpte? hmm, har nog fasen inte köpt en film på flera år men sex and the city kanske?
Låten du hörde? kärlek är ett brev skickat tusen gången av håkan.
Låten du laddade ner? jag är en laglig människa
Personen du ringde? Matilda
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg?
the city
Person du tänkte på? kenta

Favorit...
Låt:
svårt, men låten som alltid kommer betyda är löjligt nogbad romance med lady gaga. mkt minnen till den
Sak att göra: dansa loss till grym musik
Sport: dans sen är det väl gym
Dryck: cola light, te och vodka redbull
Kläder: klackskor
Film: kan fasen inte välja
Bil: såna där svarta snygga bilar med stora silvriga fälgar. märke spelar ingen roll så länge det inte är SAAB eller volvo
Serie: är ju en sucker för serier men de bästa är väl criminal minds, the hills, the city, jersey shore, made, plain jane, teen mom, 16 and preegnant, CSI, ullared, stylisterna, rebecca & fiona, gossip girl, glee. några stycken så där bara
Människa: dom vet vilka dom är

Antal…
Gånger du varit kär?
på riktigt? tre
Gånger ditt hjärta brustit? 2
Hjärtan som brustits på grund av dig? 1 som jag vet om och jag hoppas att det inte är fler
Tjejer du kysst?
inga i nyktert tillstånd men annars så är det väl några stycken
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Rebecca och Simon. Rebecca och jag gick i samma klass i nio år och Simon och jag blev vänner i 8an

Senaste…

Boken du läste?
Elsas värld
Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick brev av? MQ medlemsbrev
Personen du fick sms av? maja
Gången hela din familj åt middag tillsammans? någon vecka sedan
Saken du köpte? jadu, det var väl någon cider eller något igårkväll/natt
Resan du var på? jag gjorde en sju jävla resan från linköping till kisa idag på 6 mil

Vad har du gjort idag? vaknat upp med dödskänslor. gosat med mysmongot och tvingat honom att tycka synd om mig. lagat pannkakor och ätit chips. tittat på the city och liverpool - man united. pussat på kenta och åkt hem. packat det sista inför imorgon och ätit mat.
Var det kul? morgonen kunde jag ha klarat mig utan med annars var det fint
Brukar du svära mycket? yesbox
När stiger du upp på morgonen?
det beror på vad jag har inplanerat dagen efter. men det brukar ju inte vara innan tio
Vad har du på dig?
snygga hello kitty trosor och kennys tröja som luktar gott
Vad ska du göra ikväll? sover och har ångest inför morgondagens flygtur
Vad är du allergisk mot? tomater och pencillin
Var har du ont? i handen och huvudet
Använder du hårspray? jao
Kan du stå på händer? klumpig är mitt mellannamn så nej

Håkan Hellström eller The Ark?
håkan
Salt eller socker? både och, gärna samtidigt (ja, jag är tjock)
Gillar du ketchup? tål det inte så nej
Är du glad nu? ja
Var du glad igår? ja
Vad dansar du till? allt, jag är som en dansande duracellkanin
Stockholm är… ?
en grymt bra stad!
Göteborg är… ? också det en grymt bra dag
Kan du sjunga? min mamma säger att min sångröst skulle passa i ett punkband fast jag sjunger ändå konstant. fråga matilda
Spaghetti eller makaroner? pasta som pasta
Land du vill besöka? jag skulle åka var som helst där det var varmt, soligt och som vore snöfritt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0