det är nog bäst för oss båda om jag försöker låta bli.

Kolmården igår var riktigt najs. Tur med vädret hade vi också men dock inte med val av dag. Resten av Sveriges befolkning/turistetr tyckte även att gårdagen var den perfekta dagen och det var därför fullsmockat av barnfamiljer och heta småbarnpappor. Hörde av några som jobbade där att der var besöksrekord. Vi åkte iaf den nya safarivagnen och tittade på de söta små grisarna. Åkte också sjörövarskeppet och delfinexpressen. Dagens höjdpunkt om ni frågar mig. Är ju en pussy annars när det kommer till sånt så banranpassade berg-och-dalbanor passar mig perfekt. Idag är jag förövrigt ensam hemma och tänkte passa på att städa mitt rum och tvätta. Flyttar nämligen till Linköping nästa vecka, dock bara över några dagar när min kusin lämnar landet. Ska iaf bli fett skönt att få vara lite själv och ta hand om mig själv. Kunna traska ner på stan om man känner för det utan att behöva planera 67849784 timmar i förväg. Aja, det var allt jag hade på hjärtat.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0