cause there´s a spark in you.

En enkel och lugn chillkväll på 55an slutade med total utgång för mig och Majsan igår. Blev alldeles för mycket dricka för oss båda och runt två nångång vinglade jag iväg på Ågatan efter en varm och vlälbekant famn. (don´t worry jag har inte gone slutty). Har sen mått piss hela dagen, ätit kina mat och segat framför the hard times och RJ B erger som gick på mtw. Jag hann även med lite dödsångest lite då och då över att jag mådde så fruktansvärt äckligt dåligt. Helt sjukt att jag överhuvudtaget dricker när jag alltid mår piss dagen efter. För att runda av kan jag ju säga att jag nu ska mysa ner mig i soffan och titta på gamla Agatha Christie filmer med mamma. Förövrigt kan jag också meddela att livet går vidare. Vare sig man vill det eller inte.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0