fullt upp.

Citat av Klara: "jag har haft en kul och blöt helg".

Gud säger jag bara. Så här trött har jag inte varit på länge men det är helt klart värt det. I fredags blev det utgång med Matild och vi hamnade på Platå där K hade bokat ett bord. Satt där och hängde och drack drinkar och sedan reagerade Matild på att det var så konstigt att det var en massa människor som kom och tog kort med en av killarna vid vårat bord. Det visade sig sedan att detta var ingen mindre än Idol-Olle. Tydligen känner K han manager och vi vart även erbjudna att följa med på deras efterfest men tackade nej och hamnade istället på Donken. Classy girls.
Lördagen gick till största delen ut på att vara bakis men framåt kvällen satte vi på oss partyheelsen igen och mötte upp Maja på la Scala. Efter några shotbrickor gick vi vidare till Platens som had hyrt in någon dj. Dock var alla trötta och det var tidig hemgång, men först donken igen med O. Han skjutsade sedan hem oss och jag upplevde något som kan kallas en nära döden upplevese. Note to self: ÅK ALDRIG BIL MED HONOM IGEN.
Just nu ligger jag och dör lite hemma i sängen och äter chips samtidigt som jag pratar med K. Imorgon är det ny vecka och nya tag, men hey. Jag älskar faktiskt livet just nu so I don´t mind. (älskar min Victoria Silvestedt grej jag har på gång nu med att slänga in lite engelska uttryck här och var. Gotta love it!)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0