081211

Usch, har inte alls mått bra de senaste dagarna. Har åkt på någon konstig förkylning/feber/ont i ögonen och huvudet sjuka så knaprar ipren, vitaminer och gud vet allt. Har ändå lyckats dra mig iväg till skolan hela veckan och jag gillar verkligen den nya kursen jag har börjat med (marknadsföring). Lärarna är jättebra och ROLIGA för en gångs skull vilket gör extremt mycket på en tre timmars lång föreläsning. Det enda negativa är väl att kurslitteraturen är på engelska, men google translate och andra såna sidor har blivit mina bästa vänner. Idag och imogon är jag för övrigt ledig, skönt med långhelg. Tänkte dock sätta plugga idag så jag är ledig resten av helgen. Imorgon blir det bio mys med bubbus och sen hem för att sova i den gamla lägenheten för den sista gången. Flyttar ju 2 januari och fram tills dess ska vi bo i martins föräldrars lägenhet och ta hand om deras djur eftersom att de åker ner till Polen över jul/nyår. Bubbis och jag har förövrigt bestämt oss för att åka ner dit i januari med, då kanske jag äntligen kommer förstå varför min pojkvän är så fucked up (internskämt). Thats all for now, PUSS.
Sjukt nervig idag med då antagningsbeskeden dropar in efter klockan 13.00. Håll tummarna för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0