18/08/11

Tre ord beskriver min gårkväll: Nollor, en massa skrik och spöregn. X antal nolleklasser koliderade igår utanför mitt jobb och stod och skrek på varandra mitt i spöregnet. Släng till en springtävling genom city också med ungefär 500 deltagare så börjar vi närma oss. Känner mig även otroligt gammal när jag vet att det är 95or som börjat ettan idag. Med andra ord är det fyra år sedan jag nollades första gången...

Idag blir det också jobb (suuuuprise!) men först en liten shoppingtur/fika med Matilda och Sanne på stan. Måste köpa en kalender och ska även hitta något annat fint för mina drickpengar som jag fick igår. Jag måste ju liksom ge mig själv en liten morot när jag jobbar så hårt :)

That´s all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0