Tonight I´m "loving" you.

Gårkvällen var bra, men som alltid med oss tjejer blir det drama. Inte mellan oss alltså, utan med andra personer. Gamla saker som inte blivit bearbetade kommer upp till ytan och slutar i kaos. Kände att det för en gångs skull var skönt att ta det lite lugnt och det ångrar jag inte idag när jag vaknade upp pigg och kry. Karln bredvid mig var dock en annan femma. Han låg och stank whiskey och white russian och tyckte synd om sig själv så jag övervägde att slänga i honom i poolen. Det var hur som kul att träffa alla igår och gå ut igen som the good old days. Känns skönt att veta med att en vistelse i Australien i tre månader inte förändrar det faktum att vi faktiskt är bästa vänner, och alltid har varandra. Det gör det lite lättare om det nu blir så att jag flyttar i höst.

Nu blir det mest bara en massa babbel känner jag. Kan iaf berätta att jag spenderar kvällen hemma hos föräldrarna medans min karl är ute och festar med sitt fotbollslag. Med tanke på vilka efterfester de brukar ha så känns det som jag gjorde rätt i att inte sova hemma hos Kentis inatt. Nu blir det iaf te och macka och sen sova.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0