Glad Påsk.

Gårdagen var bäst! Jobbet på Plantagen gick super och efter det tog jag första, bästa bussen in till stan för att möta upp Matild. Vi satte oss på 55an och drack vad bartendern kallade "det nya fanta och rosé", alltså rosé med schwepps (?) russian. Riktigt gott faktiskt. Efter en flaska vin körde vi vidare med öl och cider tills vi båda blev sådär lagom fnittriga och glada och istället satte oss på Steves för mat. Kvällen slutade med att jag åkte hem till kenta och somnade sött i sängen. Dock blev jag väckt sen när han själv kom hem... mindre kul.

Idag var det ju då självaste påskafton. Eftersom inte jag är nått stort fan av sådan mat i övrigt så åt jag istället lax och potatis. Just nu är jag dock ganska död och tänkte sova lite nu när alla har åkt hem. Senare ikväll blir det nog lite grillning och morgondagen är obestämd.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0