för dig skulle jag göra allt tusen gånger om.

Spenderat dagen med Maja och Matild. Först tjockis lunch på Ming och efter det fika på Café M och Steves. (jag vet, matilda och jag borde skaffa ett liv). Har gått runt med en klump i bröstet och svagt illamående hela dagen och vart allmänt opepp och sur på att jag aldrig lär mig. Vissa stunder borde jag inte ha en mobil med sms funktion och ibland är det faktiskt bäst att hålla käft. Har dock lärt mig mycket av dessa timmar i ovisshet och känner att det nog nästan har stärkt mig. För en gångs skull får jag inte bara saker serverade, utan jag måste kämpa och visa mig värdig. Känns ganska konstigt men jag antar utmaningen. I know were you belong så att säga.
Peppar förövrigt för helgen som ska bli underbar. Ska bli så fint att träffa Suss igen och bara köra en girls night.
XXX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0