fint som snus.

Jag ville lägga in en fin bild, bara för att livet är ganska fint just nu och hittade denna. Vart helt fast i den, liksom ljuset och solkatterna, värmen man nästan kan känna och friheten som på något sätt infinner sig i bröstet när jag tittar på den. Man aa, livet är ganska fint nu. Suss är hemma, jag har världens finaste vänner + pojkvän, livet leker och jag mår bra. Det enda som kan bli lite bättre är vädret. Det har i princip vart storm den här veckan och det gör det lite svårare att kunna sitta på uteserveringarna och njuta av att solen tittar fram. Anyway. Den här veckan som kommer bjuder bland annat på träning, stripaerobics med Suss, en tripp till vetrinären och om allt vill sig väl en liten spontantatuering!!!

XXX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0