jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din,

Idag har jag nog vaknat på fel sida, eller rättare sagt har min kropp gjort det. Känner mig helt svullen eller typ full av vatten. Mams blir självklart orolig och tror det är mitt hjärta som spökar trots att alla läkare vi har träffat säger att min lilla åkomma inte är så farlig. Har fruktansvärt ont i handleden idag med, trots att det är mer än en månad sen som jag ramlade på longboarden och slog till den. Huvudvärk har jag med OCH en jätte jobbig blåsa på tungan. Får alltid såna när jag håller på att bli förkyld så jag bara går runt och väntar på att den ska bryta ut. Så idag är det jag som tar det lugnt. Fick inte så mycket sömn inatt heller då alla tror att jag alltid är ute på helgen (I don´t blame them, för det är jag nästan jämt). Efter X antal sms och telefonsamtal fick jag stänga av mobilen helt.
Nu ska jag dricka tè, tycka synd om mig själv och titta på Max som sover.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0