Friday.

Antar att det är många som sitter hemma och fredagsmysar, äter lite godis och har det mysig. Annrs kanske många är ute och skakar sina lurviga till bra musik. Jag skulle inte tackat nej till något av dem. Jag har istället spenderat fem timmar med att öva inför balen imorrn. Jag är riktigt peppad nu, och det ska bli så himla kul. Alla kommer vara så fina i sina kläningar, och det känns som att det här är en sak som bara tar oss närmare studenten. För efter balen så är det i princip bara studenten kvar. Shiit, var fort det går.
Snart ska jag fixa mina naglar lite och efter det sova. Jag ska vara hos frisören imorrn klockan halv 8 så jag behöver min skönhetssömn.
KISSES

Kommentarer
Postat av: matildaa

ahh, gud vad nervös jag är just nu haha! du kommer vara finast förresten<3

2010-05-28 @ 23:18:46
Postat av: Anonym

svar: ja visst är den snygg :-D

2010-05-29 @ 13:56:51
Postat av: sabina

det var det också :D ha det så kul på balen , jag hade bal onsdags , ett minne för livet verkligen :D

2010-05-29 @ 15:10:37
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: hihi eller hur! :D

2010-05-30 @ 12:33:53
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0