burn motherfucker.

Jag har inte så mycket att säga egentligen. Lyssnar på denna och äter lite pastasallad.

Igår var kul, eller i alla fall vad jag kommer ihåg. Det var galet faktiskt och fy fan vad kul det var att för en gång skull gå ut och slippa all jävla drama och skit som tycks förfölja mig. Matild och jag släppte verkligen loss och vi slog nog rekord i shottning. Dock slutade det kanske inte så jätte bra men det är tur att jag har Olle för annars vet jag inte riktigt vart jag hade hamnat.

Jag måste bara säga att det finns två personer nu som gör mig så jävla glad mitt i all den här smörjan, och det är Olle och Matilda. Skulle fan göra vad som helst för dem. v a d s o m h e l s t.


Kommentarer
Postat av: matilda

älskar dig finis<3

2010-05-02 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0