27 May.

Mamma, pappa och jag har vart vid morfars minneslund idag. För idag är det exakt ett år sedan han gick bort i cancer. Det känns inte alls som det var länge sen jag träffade morfar för sista gången, och tanken på att det redan har gått ett år är skrämmande. Tiden går för fort. Snart är jag gammal och mina chanser är borta. Så det gäller att verkligen ta vara på allt medans man fortfarande kan och har möjligheten.

Till något helt annat. Jag fick hem mitt HM paket idag och jag är väl inte sådär hel nöjd. Väskan var inte exakt som jag hade tänkt och kjolen var lite stor, men det är inget som jag inte kan fixa. Jag har även hämtat min studentklänning och sömmerskan och den är verkligen perfekt. Snart blir det lite mat och efter det en tripp ner till solariet. Senare ikväll kanske jag hittar på något med Simon annars sitter jag och förbereder mig lite inför lördag (balen). Börjar bli riktigt nervös nu.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt när man beställt saker, sen när man får hem dem, så ser de itne riktigt ut som man tänkt sig :/

2010-05-27 @ 19:28:04
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Claudia Fuentes

Kika in på min blogg och kolla om du gillar den, skriver om min vardag, mode, lägger upp outfits och massor av annat!

2010-05-27 @ 19:38:26
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: matilda

<3

2010-05-27 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0