your name is like a splinter in my heart.

Imorse försov jag mig rejält på grund utav alla äckliga drömmar jag har haft inatt. Det spelar liksom ingen roll på att jag inte vill tänka på det och att jag innerst inne vet att det inte kommer ske, men oron finns liksom där, och hjärnan spelar mig ett spratt som börjar bli väldigt jobbigt att stå ut med. Jag försov mig iag, och stressade in till skolan för att göra ett prov men sen åkte jag hem igen. Orkade inte vara kvar pga. en massa olika saker. Men vi kan säga att det är för att jag är sjuk, för det är jag faktiskt också.
Nu har jag sovit sen jag kom hem. Behövde ta igen all sömn som jag missade inatt och nu tänkte jag plugga lite.
Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0