I got you.

Idag mår jag inte bra alls faktiskt. Vet inte riktigt vad det är som är fel, kan inte riktigt sätta fingret på det så att säga. Har typ gått runt med en klump i magen hela dagen. Dagen har dock haft sina bra stunder med, som på tåget hem från norrköping då Suss, Sanne, Erik och jag lekte någon jävla namnlek och Sanne och jag kom på vilka fula namn AnnaBritta, Solbritt och Solveig var. Tror nog inte det var någon på tåget som missade att jag höll på att skratta så mycket så jag nästan kissade på mig. Ungefär som den gången Sanne och jag satt och berättade om alla våra upptåg på Lanzarote för Simon (som förövrgit kommer hem på torsdag) och Pontus i cirkus tre timmar. Jag har nog nästan inte skrattat så mycket någonsin i hela mitt liv. Men jaa, just nu är det iag sådär. Men det är väl såhär man ska göra då? Se tillbaka på det bra och roliga som har varit och på det fina som faktiskt finns i mitt liv.
KISSES

Kommentarer
Postat av: matiiild

<3<3

2010-03-08 @ 21:14:52
Postat av: sannish

hahah det var så jääävla kul, eller på lanzarote när du skratta så mkt..jag tror aldrog nån har hört dig skratta så mkt XD hah love it and love u<3

2010-03-10 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0