you make me feel like I am young again.

Måndagsklubben var riktigt värt måste jag säga. Kön var ju dock ganska lång men Packe var snäll och lät mig och Matild ställa sig vid honom istället för längst bak. Träffade på en massa roligt folk som jag inte sett på hur länge som helst och dansade som aldrig förr. Matild och jag shakade även uppe vid dj båset där Hugo spelade. Kom hem ganska sent, och vaknade ganska tidigt då en viss person skulle på möte. Sitter nu hemma hos Matild och jag gjorde en fin tisdagsfrukost till henne. Vi ska snart in till skolan för att gratis äta och sen blir det kanske en sväng till Norrköping. Ikväll blir det grill med fina människor.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0