sunny day.

Inatt har jag haft världens sjukaste drömmar. Bland annat så drömde jag att min ex tydligen var släkt med kungen och att han var tvungen att ha fyra fruar. Då fick jag "äran" att bli fru nummer två och skulle därför gifta mig med honom i min balklänning. På något vänster så tror jag att detta kan ha något att göra med bröllopet i helgen ...
Idag är ganskaf int väder. Gjorde ett försök till att sola förut men det blev molningt och kallt. Dock tror jag att jag snart ska ut och ge det ett andra försök. Måste få lite färg så att folk kan sluta kalla mig geisha..
Ikväll får vi se vad som händer. Matilda och jag funderar på att hitta på något med Suss vilket  var väldigt länge sen.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0