Stop messing with my head.

Det märks att det är sommarlov när alla dagarna bara smälter ihop och blir som ett liksom. När man inte kommer ihåg vad man gjorde dagen innan eller överhuvudtaget vilken dag det är. Jag har gått omkring och vart bombsäker på att det är torsdag idag, men inte då, det är en helt vanligt onsdag.
Idag så vaknade jag ganska tidigt med tanken på att jag skulle sola men eftersom det i princip blåste orkan ute (okej, typ) så var det omöjligt. Jag var en sväng på sjukhuset och åkte sen hem till Sanne. Vi snackade skit, åt tacos och åkte sen in till stan tillsammans med Matild för att möta upp lite folk i trägårn där vi skulle spela volleyboll. Sen blev det bilfärd hem med Olof som tog körkort idag (grattis) och vi lyssnade på gamla goda 90 tals hits hela vägen hem till mig. Nu när han är påväg tillbaka hem till honom så är jag dock gansla säker på att han lyssna på Celine Dion och all by myself. Det är ju nämligen första gången som han kör bil själv :)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0