Lät du henne komma närmre?

Midsommar vart bra och riktigt mysig iaf. Jag åkte hem till Matilda och hon och jag plus Klara och hennes kompis åt tacos och frukt och sen åkte dom iväg och lämnade mig och Matilda själva. Vi snackade skit, rökte vattenpipa och gick ut och gick i våra fina kransar. Blev uppraggade av ett par 30 åringar som spelade basket vid Matildas gamla skola och tittade sen på Sleepy Hollow med min favorit Johnny depp. Finns det någon sexigare skådespelare?!? Vi somnade ganska tidigt och vaknade sent, precis som det ska vara. Just nu sitter jag och installerar en massa the sims spel på min dator och myser med Max. Tänker ta en lugn kväll och ladda tills Måndag. Då skriver jag in mid på körskolan och drar med mig Matilda till First Aid/Måndagsklubben. Kommer bli skapligt tajt.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0