Acapella.

Igårkväll blev inte riktigt som planerat. Orkar inte gå in på allt i detalj men jag kan säga så här, Matild och jag lyckas alltid för stalkers på oss. Tror att vi fick vara ensamma i ungefär 15 min. Och då hade vi i princip försökt allt. Vi gömde oss i buskar, sprang iväg och vara bara allmänt otrevliga och dryga, men nej, inget funkade.
Runt två kom Anton och mötte upp mig och vi gick hem till honom och sov. Han körde en lugn kväll då han hade match tidigt imorse vilket gjorde att jag framåt tio åkte hem till Matild och tvingade upp henne. Sen blev det en sväng på stan med mamma där min nya mobil äntligen inhandlades ordentligt. Lite smink, skor och kläder fick också följa med hem.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0