sail away with me honey.

Pratade precis med Suss som sitter nere på Åstol i Göteborgs skärgård. Vi pratade om när jag och Matild kunde komma ner och hälsa på. Saknar henne faktiskt nått förskräckligt om jag ska vara ärlig. Är så van att träffa henne flera gången i veckan så det känns konstigt när man inte gör det. Men det är så här det kommer bli när vi alla åker till oliak städer och pluggar.

Förövrigt sitter jag och skriver på ett cv. Känner att jag behöver förändring igen. Och jag kom faktiskt till och med på mig själv förut med att känna att jag nog faktiskt inte vill ha dig. Det som har lockat mig till dig förut har varit jakten, att inte veta men samtidigt har det vart det som har brytit ner mig totalt. Varför kan inte mr jävla prefect bara komma och ta mig med storm
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0