my heart is like an open highway.

Dagen har spenderats med mor och far på stranden. Vi solade och badade och jag spanade även in utbudet. Fanns dock inte mycket att titta på. Mår bättre idag, på det emotionela planet så att säga. Känner att jag orkar inte, vill inte och det finns andra saker och personer som jag kan lägga min tid på. Insåg det när Agnes låt realse me och bon jovis it´s my life spelades efter varann på radion i bilen.

Imorgon är det min födelsedag, hela 20 år blir jag. Det jag längtar mest efter är kvällen, då blir det fest med mina fina vänner. Stnd dock att inte Suss kan vara med, men vi firar nere på Åstol istället när jag och Matilda kommer och hälsar på henne.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0