it´s my birthday!

Idag mina kära vänner så träder jag in i en ny värld. Jag lämnar livet som tonåring och kliver in i den nya eran där jag är vuxen. Med andra ord fyller jag 20 år. Samtidigt som jag är riktigt jävla glad (systemet here I come) så har jag även samtidigt värsta feta ålderskrisen. Nu måste jag bli seriös ju, börja plugga, hitta man och skaffa barn och villa. Men för att dämpa denna känsla ska jag ikväll med mina fina slå klackarna i taket och festa som vi aldrig har festat förr. Måndagsklubben har ladies night ikväll och en fågel viskade i mitt öra om manliga strippor så jag ska då fan se till att få den bästa 20 års presenten ever, nämligen en privat lapdance! High five på det liksom.
PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0