your a rude boy

Idag hade jag en mindre nära-döden-upplevelse påväg hem från storstaden. Det var snorhalt, bussen körde ovanligt vanligt och ni som känner mig väl vet att jag är så där lagom rädd när det är halt och jag tycker att det går lite för fort. Jag satt och höll fast i bältet och bad till gud att bussen inte skulle köra i diket eller något liknande, och gud måste ha hört mina böner för här sitter jag nu helt välbehållen.
Ikväll måste jag, precis som alla andra kvällar denna vecka, plugga. Det som ska göras är en svenska C platsansökan och lite företagsekonomi. Dock tänkte jag göra det hela lite bättre genom att poppa lite popcorn också.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0