two things


På den här bilden så finns det två saker som jag skulle vilja ha sisådär ganska jätte mycket. En av grejerna är skorna. Liksom, HUR LÄNGE har jag inte letat efter sådana därna? Och när ett par kom in på hm så tog dom slut fort som attan vilket resulterade i en riktigt ledsen Elin. Den andra grejen jag vill ha är mobilen, eller blackberryn. Jag är i akut behov av en ny mobil, men jag får ingen nu förrens den jag har verkligen är trasig. Så jag vet inte hur många utekvällar som jag har försökt att göra allt i min makt för att ta sönder den. Jag har slängt den mitt på dansgolvet, dunkat den i bordet på bakismat ställen och slängt den i marken. Men den jävlen håller alltid. Men det är när man verkligen behöver den som den alltid funkar. Sony Ericsson in my <3. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0