still a sicko

Jag är fortfarande hemma, halvt död med en svullen hals och feber. Alvedon och thé är mina bästa vänner just nu. Dock är ju sådär grymt uttråkad. Jag är väldigt social som person, och det är sällan som jag lyckashålla tyst i tio minuter. Så när jag är ensam hemma så blir jag väldigt vädligt uttråkad. Att två av mina grannar har haft inbrott den här veckan är en annan sak som jag känner att jag måste ta upp, då jag är livrädd för att det helst plötsligt ska kliva in några maskerade män och sno alla våra grejer. Fast frågan är ju om jag inte skulle välkommna dom bara så jag får prata lite, för jag funderar seriöst på om man kan dö av att ha tråkigt. För i såna fall gör jag nog det snart. Gud vad svammel det blev här nu. Det är nog febern som talar. Men på tal om något helt annat så har jag blivit kär igen. Fast denna gång inte i en röst, utan i ett linne. Liksom när man har sån jävla otur i kärlek med män som jag har, så får man väl se till att rikta den på andra, mer matriella saker. De sårar än inte lika mycket. Detta är iaf vad jag är kär i. Ett linne som Sonia Rykiel designade för HM, och som jag varken har hittat på hemsidan eller i affärerna. Och nu kära vänner så är det så att jag måste, MÅSTE, ha dessa linnen i båda färgerna. Annars går jag under.
PUSS OCH ADJÖ

pic: minoutfit.se

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så mkt!

2010-01-12 @ 14:30:43
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: shopalicious

snyggt

2010-01-13 @ 22:57:53
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0