Like a lady

Fy satan i gatan vad trött jag är. Gårkvällen spenderades först hemma hos Peter men efter lite tjafs och bråk så bestämde sig Olle och jag för att åka hem till honom istället. Vi köpte med oss lite mat hem från Burger King som vi åt i sängen (jag frös som ett as i mina converse. Antar att det är för kallt för dem) och efter det somnade vi båda två som stockar. Dock skulle vi ju upp skapligt tidigt för att komma iväg till vår balträning som vi faktiskt lyckades komma i tid till. Det vat grymt kul att dansa även om det inte gick så jätte bra, men det fixar sig väl förhoppningsvis med en massa övning. Efter balträningen så gick jag, Suss, Olle, Peter och Johan iväg för att äta lite på Steve´s för att sedan ta bussen hem. Och nu sitter jag här, arg, trött och tjurig plus att jag samtidigt måste göra en jäkla engelska redovisning tills imorgon. Först och främst så tänker jag iaf ta ett bad för att värma upp mig och sen behöver jag ringa ett nöd samtal till Suss. Det är dags för skvaller :)
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0