if you think i look mad today, you should have seen me yesterday

Gud my god vad ont i huvudet jag har. Jag tror det seriöst snart kommer att sprängas, och så här har det vart större delen av dagen. Jag vet inte riktit om det beror på febern eller om det är migrän, hur eller hur så fungerar iaf inga värktabletter så jag får sitta med huvudvärken som den är. Som tröst har jag iaf lite nonstop och chips, plus glass i frysen. Jag håller också på att lägga en beställning på forever21. De har så grymt snygga grejer där och jag kan inte vänta tills jag åker till London innan jag får hugga tag i alla deras fina grejer, så nu kör jag på en smyckes beställning. Grymt snygga smycken har de verkligen.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0