i gotta fing me place, i wanna here my sound

Det blev inga skor och ingen tripp till Matilda. Allt detta resulterar nu i en sur Elin som snart kommer bli ännu surare eftersom att jag har en massa att plugga. Tur nog har jag både chips och ostbågar att trösta mig med samt en halvfull olle som skickar fina sms från Sälen.

Jag måste säga att allt har blivit frukstansvärt komplicerat den här helgen, och inte bara för mig utan även för dom två personer som betyder absolut mest för mig. Men jag vet att allt kommer bli bra och lösa sig, även om det kanske inte känns så. Men jag säger så här, det blir vad vi gör det till. Vi har i alla fall våra huvuden högt för vi har inte gjort nått fel.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0