did we grow apart, or did we just not grow together?

Fy tusan vad bra det känns att säga att det äntligen är helg! Den här veckan har vart både jobbig, seg och påfrestande med redovisningar och betygssnack. Jag blir alltid så nervig av sånt.
Ikväll blir det en lugn hemmakväll, med popcorn och cola. Jag är egentligen ganska festsugen (läs: DANSsugen) men jag har noll kroner i plånboken, så jag får hålla mig tills nästa helg PLUS att min kropp skriker efter sömn och lite vila. Så ikväll hittar ni mig alltså inte på dansgolvet utan hemma i soffan.
KISSES

Kommentarer
Postat av: isabell

riiiktigt tråkigt att ni inte ska med! men det tar vi igen!

2010-01-22 @ 19:15:04
URL: http://isabellisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0