Cause you can´t handle me

Idag har jag verkligen tillbringat hela dagen i sängen. Jag har tittat på en massa gamla serier på mtv.com och ätit knäckebröd som river skönt i halsen. Snart tänkte jag ta tag i mig själv och sätta igång med lite plugg, bland annat en etikuppgift som ska vara inlämnad imorgon. Dock har jag ingen aning om vad jag ska skriva om, men det är sånt som löser sig. Jag har även pratat med Suss om helgens planer. Vi har båda bestämt oss för att lägga festandet på hyllan för en viss framtid. Vi måste båda spara pengar och känner att alla sena nätter börjar ta ut sin rätt. Dock så är det ju ingen som tror på oss när vi säger detta, eller det är iaf ingen som tror på mig. Olle säger att jag kommer kunna hålla det i max en vecka, och sen kommer jag synas ute på Ågatan igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, mer än att det kommer bli svårt. Riktigt svårt. För redan igår kände jag suget efter att dansa, ha kul och släppa loss. Men jag har ju alltid varit ett wildcard, så vad kan man egentligen förvänta sig.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0