baby, i´m gonna leave you

Ibland undrar jag vad fan det är för fel på killar. När vi precis kommit över dem, när vi mår bra och har börjat tänka på annat, då hör de av sig igen. Har de en jävla radar eller nått? Känner de liksom av när vi mår bra och har kul? Har de liksom nått behov av att höra av sig och göra allt jobbigt, komplicerat och så där igen? Jag börjar tame fan undra alltså.

Idag är det hur eller hur plugg som står på schemat. Framåt kvällen sätter jag mig på bussen in mot storstaden för att åka hem till Suss på lite lördagsmys. Jag sover nog över där också då balträningen börjar vid 09.00 på söndag morgon, och min buss hemifrån går 05.35. Det känns ju lite så där lagom ovärt. Men nu är det frukost som gäller.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så mkt!

2010-01-24 @ 15:14:46
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0