you gotta make your own kind of music

Glad alla hjärtans dag eller vad man ska säga och puss på er.

Jag har spenderat kvällen/natten/dagen hemma hos Olle. Det var inplanerat plugg men der blev inte så mycket sånt utan bara en massa mys eftersom att han åker till Alperna på fredag och är borta precis hela lovet. Kommer sakna honom till tusen.
Idag var det dags för balträning och för en gångs skull så rockade jag och Adam. Vi var grymt bra om man får säga så. Och efter balträningen så gick jag och Olle plus några till för att äta lite. Det var i stort sätt min dag.
Kan dock tillägga att jag hade planerat in major plugg ikväll, men att jag istället råkade somna så nu kommer jag inte kunna sova nått ikväll. Attans också.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0