så många illusioner som har rasat och det är så många vägar kvar.

Bra dag idag. Den började med gym tidigt på morgonen (någon annan i min ålder som går upp frivilligt klockan kvart över sex på sportlovet?) och sedan blev det fika med Matilda på stan. Efter det åkte vi hem till henne och lagade lite mat, snackade skit och bakade chokladbollar. En totalt värd dag med andra ord. Nu peppar jag bio på onsdag och shopping och utgång i helgen.

Jag måste också säga att jag har världens bästa pojkvän. När jag igår låg och inte kunde sova, när saknaden verkligen gjorde sig påmind, du får jag ett sms där han sager att han älskar och saknar mig en massa. Jag blev helt varm i hela kroppen av hans fina ord. Han är bäst min Olle.
KISSES


jag och min fina vän i våra balkläningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0