I will always be your soldier.

Nu är jag hemma en snabbis innan det bär iväg upp mot Linköping igen. Gårkvällen spenderade jag med Olle hemma hos hans pappa i Vikingtown. Vi hade planerat att titta på skräckfilm men i sista stund fegade jag ut och tvingade Olle att titta på Bambi istället. Efter det somnade jag tydligen medan Olle själv satt och tittade på Skräckfilmen som förövrigt hete Creep. Imorse hade vi mysmorgon och spenderade lite för mycket tid i sängen vilket gjorde att vi missade tåget men Olles snälla pappa skjutsade istället in mig till station så att jag hann med bussen hem.
Nu har jag precis slängt i mig lite mat och duschad och snart bär det iväg igen som sagt. Nu är det Olles mamma vi ska hem till. Vi ska fika lite och sen plugga hela kvällen, jag på en massa skolgrejer och Olle på körkortet. Det blir nog troligtvis lite melodifestivals tittande också, eller film. Hur eller hur en fin kväll med finaste killen.
Men nu måste jag packa.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0