I wanna talk to god but i´m afraid cause we haven´t spoken in so long.

Goddagens. Idag har inte vart en av de bästa dagarna i mitt liv, väldigt långt därifrån faktiskt. Jag och Matild vaknade nämligen upp efter så där tre timmars sömn och ett snurrande och dunkande hudud och började göra iordning oss för balträningen. När vi kommit halvvägs dit så får Matild ett sms från sin pmsiga balpartner O att han inte kommer dit och när jag väl är där så kan jag dansa i typ tio minuter innan jag måste springa in på toan för att ... jaa .. inte skratta och le iaf. Pappa kom och hämtade mig och jag åkte raka vägen hem för att ta ett varmt bad. Nu börjar illamåendet och huvudvärken släppa och jag har precis skrivit klart en religionsuppsats. Så nu väntar jag bara på att mamma kan komma hem så att jag kan äta, och på att älskling ska ringa så att vi kan bestämma om jag ska sova hos honom eller inte. Har saknat honom sjukt mycket så jag kommer verkligen puss sönder honom när vi ses.
Nu tänkte jag fixa till mig lite, ser ut som ett skogstroll i håret.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Linus

Du super för hårt, kära syster. Eller så är det jag som super för lite...

2010-02-28 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0