i put my trust in you, and it´s kind of obvious. i´m in love with you.

Idag är tamefan en bra dag. Gårdagen var verkligen sämst på alla möjliga sätt. Jag var riktigt sjuk (det är jag ju dock fortfarande), jag hade en massa att plugga (det har jag ju ifs också fortfarande), mitt spotify slutade att funka min min fasters fina hund, min korv, fick åka in till djursjukhuset för att han hade hamnat i slagsmål med en annan hund och det är fortfarande inte helt hundra att han kommer att överleva.
Självklart är det där med zackie (hunden), plugget och min jäkla förkylning fortfarande jobbigt men nu har jag iaf fått mitt spotify att funka och fytusan vad det gjorde min dag. Livet blir så mycket enklare med bra musik helt enkelt. Nu tänkte jag ta ett bad med de nya badgrejerna jag köpte idag och sen sätta igång med plugget.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0