i don´t wanna be anything other

Jag ångrar hellre något jag har gjort, än något som jag aldrig vågade göra.

Idag har vart en riktigt påfrestande dag. Jag har vart sjuk och knarkat hostmedicin, alvedon och magnesyl hela dagen, och tack vare detta så lyckades jag klara av att skriva mitt sista företagsekonomi prov idag. Det var lite sådär halvsvårt, men det ska nog gå bra iaf.
Ikväll blir det en hemma kväll framför tvn. Jag är ju som sagt sjuk och orkar därför inte gå ut, sen så har jag en massa att plugga också så det är lika bra att får der gjort. Som sällskap har jag morötter, gurka med dipp och sen lite popcorn. Jag får se om jag slänger ihop en smoothie med. Tänker chocka kroppen riktigt ordentligt med vitaminer så att jag inte blir sjuk på flera månader igen. För fyfan vad det tar på krafterna.
Men nej, nu ska jag äta.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0