he lives in you

Min hjärna vill verkligen inte samarbeta idag så det är alldeles omöjligt att få in något i huvudet. Så istället har jag druckit en massa thé och tittat på made på mtv. Älskar verkligen det programmet för jag mår så bra när jag ser hu lyckliga personerna blir i slutet av deras förvandlignar. Det är kul och bra för själen att se när andra männiksor lyckas och får den självkänslan de behöver för att börja tycka om sig själva.
Just nu lyssnar jag på lejonkungen musik, det är riktigt bra måste jag bara få tillägga. Den är så fin på nått sätt liksom. Alldeles nyss städade jag dessutom ur mina sminklådor. Jag har så mycket gammalt smink som bara ligger där och skräpar så allt det är borta nu.
Och nuu, jaa, nu finns det väl ingenting mer att göra än just att plugga, fast min hjärna strejkar. Men jag får väl bara försöka.
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0