but i know how i feel about you

Fortfarande sjuk och hängig, men det hindrar inte mig. Jag måste verkligen plugga som en tok idag så därför har jag vitamin boostat mig själv hela morgonen med apelsiner, blåbär och smothies. Någon gång måste jag ju bli frisk nämligen. Men som sagt så är det bara plugg idag på schemat. Matteplugg för att vara exakt. För på onsdag har jag slutprov i matte D och efter det behöver jag aldrig öppna en mattebok till i hela mitt liv. Dock vet jag inte om mitt sätt att fira det på är idealiskt, två timmar efter provet ska jag nämligen till tandläkaren och rotfylla en tand.

Gårkvällen var väldigt slapp. Jag gjorde en massa dipp till morötter och gurka och pratade lite med Olle som också har blivit sjuk. Jag kom på att jag faktiskt saknar honom lite. Men nu är det bara en vecka kvar tills vi ses :)
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0