- - -

Hjärtat säger jajaja. Huvudet säger nejnejnej. Allt är så komplicerat så jag vet inte vad jag ska göra. Jag har fjärilar i magen samtidigt som en klump bara börjar växa sig större. Jag har lust att bara köra huvudet i sanden eller dra täcket över mig och stanna kvar i sängen. Vad jag än gör nu så känns det som jag gör fel. Om jag gör som jag vill, går jag emot mina principer och får dig att må dåligt men gör jag inte som jag vill så sårar jag mig själv, och för mig själv att må dåligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen. Jag önskade bara att jag inte var själv just nu. Att du var här liksom. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ingen jävla aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0