Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.

Och så var det lördag igen. Mår skapligt bra trots konsekvenserna. Vet inte riktigt vad som händer idag. Mamsi och jag tar kanske en sväng till stan för att bara strosa runt och titta på fina saker. Behöver en mamma dag. Ikväll har Matild och jag pratat lite om att titta på film och gotta oss, men vi får se vad som händer. Dock så vet jag att det blir lite kräftor här hemma, vilket ska bli supergott. Hatar dom när dom är levande, men älskar dom när dom är döda. Dock så är det ju egentligen ganska ovärt att man gör sig mödan med att öppna dom och allt det där, för det är ändå typ inget kött i dom. Haha, ofta jag snackar kräftor. Inget mer svammel nu istället blir det en dusch för man kan inte lukta usch när man står högt i kurs.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0