break bad habbits.

Nu är snart hösten här och det sker alltså en major förändring. Det är inte bara kvällarna som blir mörkare och vädret som blir dåligare utan även jag ska nu förändras. Jag känner att jag måste bryta mina dåliga vanor som jag har skaffat under sommarlovet. Jag måste sluta äta en massa gott 24/7 och sluta dricka mig stupfull X antal gånger i veckan. Jag kan inte längre sitta uppe till tre och titta på sex and the city eller låta gymkortet ligga och ruttna i plånboken. Nu jävlar ska jag ta tag i mig själv.

Jag ska:
1. Börja träna två/tre gånger i veckan och powerwalka med mamma. (yes, jag är inte den enda i familjen som behöver röra på fläsket).
2. Vända tillbaka dygnet. Klarar inte av att vara helt borta om dagarna.
3. Sluta dricka extremt mycket alldeles för ofta (kanske utmanar ödet på den punkten).
4. Sluta feströka. (utmanar ödet extremt mycket på den punkten).
5. Endast, ENDAST, dricka coola på helgerna. (Gud hjälp mig).
6. Äta nyttigt.
7. Skaffa jobb.

När jag ändå inte har nått att göra kan jag ju liksom iaf försöka göra något vettigt av min tid. Undra hur länge det här håller...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0