Smart may have the brains, but stupid has the balls.

Idag rycker stora delar av mitt hår. Det är så fruktansvärt slitet så jag kan knappt kamma igenom det. Så jag ska alltså gå till frisörn och sitta och gråta som det lilla barn jag är. För om det är något som jag verkligen inte klarar av så är det att klippa håret. Jag blir aldrig nöjd och det slutar alltid med att jag sitter och tjuter för att det blir så fult. Håret är i princip heligt för mig, haha.
Annars så ska jag spendera dagen med plugg, för igår blev det inte mycket gjort. Istället somnade jag i sägen framför top model med Max på magen. Men idag ni, idag ska jag verkligen ta itu med det.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0